Науково-методична діяльність вчителя

Атестація 2016-17 н. р.

Download
Применение теории множественности интеллекта Гварда Гарднера на уроках английского языка
Методработа Гамаргаева.pdf
Adobe Acrobat Document 312.6 KB

І.Курси підвищення кваліфікації при ООІУВ.


Рік Строк
Документ
1 1994р липень Посвідчення № 2478
2  2000р 30.10. - 02.11.  Посвідчення № 009617
3 2005р 06.09. - 09.10. Посвідчення № 026559
4 2010р 01.10. - 30.12. Посвідчення №58529
5 2015 09.10 - 09.12

 

 Моя діяльність на курсах з 09.10.2015 до 09.12.2015

  1. Самостійно опрацювала такі теми: 

  • Компетентнісний підхід як визначальний чинник освітніх інновацій
  • Основні характеристики і принципи діяльності успішного педагога
  • Розвиток навиків критичного мислення на уроках іноземної мови
  • Теорія множинного інтелекту Гаварда Гарднера
  • Проектування сучасного уроку іноземної мови з урахуванням різних типів інтелекту
  • Використання методів кооперативного навчання 

2.  Виконала контрольні роботи.

3. Приймала участь у чат-заняттях, веб-заняттях і у вебінарі.

4. Виконала презентацію на тему: Why is an understanding of learning styles important and helpful for teachers and learners?

Download
презентация.pdf
Adobe Acrobat Document 2.9 MB

 5. Розробила план уроку англійської мови в 6 класі на тему "School Life" із застосуванням теорії Гаварда Гарднера про множинність типів інтелекту

Download
план уроку.pdf
Adobe Acrobat Document 983.7 KB

6. Розробила та наповнила власний сайт: 

irinagam.jimdo.com

ІІ. Мої педагогічні сходинки (за результатами атестацій)

  •  1980р - закічила Ізмаїльський Педагогічний  Інститут, з кваліфікацією  «учитель англійської мови»
  • 1995р - присвоєна кваліфікація «Спеціаліст ІІ категорії»
  • 1997р – присвоєна кваліфікаційна категорія «Спеціаліст вищої категорії»
  • 2002р – присвоєно звання «Старший вчитель», підтверджено кваліфікаційну категорію «Спеціаліст вищої категорії.
  • 2007р – присвоєно звання «Вчитель – методист», підтверджено кваліфікаційну категорію «Спеціаліст вищої категорії».
  • 2012р -  підтверджено кваліфікаційну категорію «Спеціаліст вищої категорії», та звання «Вчитель – методист».
 

ІІІ. Тематика моїх дослідницькіх робіт та виступів на конференціях

 1995р - "Мовні ситуації як засіб реалізації комунікативного підходу при навчанні англійської мови".

2000р - "Формування навиків і розвиток умінь учнів".

2005р - "Формування комунікативності у учнів".

2007р - "Навчання діалогічного мовлення на уроках англійської мови (за комунікативним методом)"

2007р - Комунікативний та особистісно-оріентований підхід при вивченні іноземної мови - диплом І ступеню.

2010р - "Формування і розвиток навичок читання. Алгоритми виконання тестових завдань з читання." диплом І ступеню

 

ІV. Участь у обласних та міських семінарах 

1.Підготовка вчителів англійської мови, яка проводилась методистами-консультантами видавництва  "Pearson Education Limited". За активну участь отримала підручники видавництва Longman Exam Activator, Choices and Challenger New

2016-17  навчальний рік

2015-16 навчальний рiк


V. Участь у конкурсах

  • 1997р - конкурс "Вчитель року" - ІІ місце
  • 2006р - міський конкурс кабінетів - І місце "Кращій кабінет іноземної мови
  • 2010р - конкурс "Класний керівник" - ІІІ місце
  • 2013р -  конкурс кабінетів іноземної мови ІІІ місце 

 

Керівник школи молодих вчителів та шкільного методичного об'єднання вчителів англійської мови

Семінар для молодих вчителів англійської мови

2006 р.

Тема: "Особливості викладання іноземної мови в 5 - 6 класах"

Тема: "Особливості навчання грамоти в 2, 6 - 7 класах"

2007р. 

Тема: "Навчання ідеологічного мовлення на уроках англійської мови (за коммунікативним методом)

Виступи на міському методоб`єднанні вчителів англійської мови

2008-2009 р.

Тема: "Коммунікативний та особистісно-орієнтований підхід при вивченні іноземної мови"

 

2009-2010 р

Тема: "Тестовий контроль знань учнів з англійської мови"

 

2011р

 Тема: "Особливості викладання англійської мови в початкових класах"


2012р

Тема: "Формування і розвиток навичок читання. Алгоритми виконання тестових завдань з читання."

 Участь у роботі міського методичного кабінету

1. Постійний член комісії з оцінювання робіт при проведенні олімпіад з англійської мови

2. 2006р - 2011р - керівник школи молодих вчителів.

3. 2009 - 2014 р. Участь у роботі експертної групи з оцінювання розробок та творчих робіт, член комісії з оцінки матеріалів міського ярмарку педагогічних ідей

4. 2011 р. - Участь у міській творчій групі з питань підготовки до ЗНО з англійської мови. Мною розроблені пропозиції та рекомендації для міського методкабінету щодо підготовки до ЗНО по виконанню роботи з друкованим текстом 

5. 2013 - 2015 р. Член опеляційної комісії при проведенні міських олімпіад з англійської мови

 

Робота шкільного методоб`єднання

Виступи на шкільному методоб`єднанні 

2013 - 2014 р.

Тема: "Інтерактивність, як засіб розвитку критичного мислення на уроках англійської мови"

2014 - 2015 р.

Тема:"Лексичні ігри для закріплення лексичних і граматичних конструкцій"

2015 - 2016 р. 

Тема: "Рольова гра на уроках англійської мови, як елемент коммунікативного та особистісно-орієнтованого підходів до вивчення іноземної мови з урахуванням різних типів інтелекту.

VI. Моя наставницька діяльність

У тісній співпраці зі своїми колегами, я  як більш досвідченний педагог та голова методоб`єднання вчителів англійської мови, веду наставницьку роботу. І ця кропітка праця вже дає результати:

  • 16 листопада 2015 року Завірюха Юлія Георгіївна, вчитель англійської мови, класний керівник 9-А класу, посіла 2-е місце у конкурсі "Класний керівник року".
  • 3 грудня 2015 року Вдовиченко Наталя Сергіївна, вчитель англійської мови, посіла 2-е місце у конкурсі "Учитель року".
    Бажаємо їй перемоги в обласному конкурсі "Учитель року"

Фото с призером конкурса "Вчитель року-2015" Вдовиченко Н. С.

Патрiотичне виховання на уроках

З метою впровадження патрiотичного виховання на уроках англiйськоi мови була створена папка з матерiалами "United Ukraine".

Мої плани та очікувані результати:

- підвищення успішності і рівня знань учнів;

підвищення мотивації до вивчення предмету;

підвищення свого теоретичного, науково-методичного рівня, професійної майстерності і компетентності;

- розробка і апробація дидактичних матеріалів, тестів, наглядностей;

- створення електронного комплекту педагогічних розробок;

- розробка і проведення відкритих уроків;

- узагальнення досвіду по досліджуваній темі;

- виступу на засіданнях педради, на семінарах і конференціях.

 

Для досягнення поставлених цілей в навчанні використовую наступні інтерактивні методи і прийоми:

- дидактичні і ділові ігри;

- учень в ролі вчителя;

- діалоги, що театралізуються, сценки --пісні і вірші англійською мовою;

- робота в малих групах;

- метод проектів;

- кожен учить кожного;

- використання відео і аудіо матеріалів;

- мозковий шторм.

А також нові педагогічні технології:

- активні методи вчення;

- технологія критичного мислення;

- диференційований підхід до вчення;

- здоров'я зберігаючі технології;

- вживання теорії множинного інтелекту.