Науково-методична діяльність вчителя
Атестація 2016-17 н. р.
І.Курси підвищення кваліфікації при ООІУВ.
|
Моя діяльність на курсах з 09.10.2015 до 09.12.2015
1. Самостійно опрацювала такі теми:
- Компетентнісний підхід як визначальний чинник освітніх інновацій
- Основні характеристики і принципи діяльності успішного педагога
- Розвиток навиків критичного мислення на уроках іноземної мови
- Теорія множинного інтелекту Гаварда Гарднера
- Проектування сучасного уроку іноземної мови з урахуванням різних типів інтелекту
- Використання методів кооперативного навчання
2. Виконала контрольні роботи.
3. Приймала участь у чат-заняттях, веб-заняттях і у вебінарі.
4. Виконала презентацію на тему: Why is an understanding of learning styles important and helpful for teachers and learners?
5. Розробила план уроку англійської мови в 6 класі на тему "School Life" із
застосуванням теорії Гаварда Гарднера про множинність типів інтелекту
6. Розробила та наповнила власний сайт:
irinagam.jimdo.com
ІІ. Мої педагогічні сходинки (за результатами атестацій)
|
ІІІ. Тематика моїх дослідницькіх робіт та виступів на конференціях
1995р
- "Мовні ситуації як засіб реалізації комунікативного підходу при навчанні англійської
мови".
2000р - "Формування навиків і розвиток умінь учнів". 2005р - "Формування комунікативності у учнів". 2007р - "Навчання діалогічного мовлення на уроках англійської мови (за комунікативним методом)" 2007р - Комунікативний та особистісно-оріентований підхід при вивченні іноземної мови - диплом І ступеню. 2010р - "Формування і розвиток навичок читання. Алгоритми виконання тестових завдань з читання." диплом І ступеню |
ІV. Участь у обласних та міських семінарах
1.Підготовка вчителів англійської мови, яка проводилась методистами-консультантами видавництва "Pearson Education Limited". За активну участь отримала підручники видавництва Longman Exam Activator, Choices and Challenger New
2016-17 навчальний рік
2015-16 навчальний рiк
V. Участь у конкурсах
-
1997р - конкурс "Вчитель року" - ІІ
місце
-
2006р - міський конкурс кабінетів - І
місце "Кращій кабінет іноземної мови
-
2010р - конкурс "Класний керівник" -
ІІІ місце
- 2013р - конкурс кабінетів іноземної мови ІІІ місце
Керівник школи молодих вчителів та шкільного методичного об'єднання вчителів англійської мови
Семінар для молодих вчителів англійської мови
2006 р.
Тема: "Особливості викладання іноземної мови в 5 - 6 класах"
Тема: "Особливості навчання грамоти в 2, 6 - 7 класах"
2007р.
Тема: "Навчання ідеологічного мовлення на уроках англійської мови (за коммунікативним методом)
Виступи на міському методоб`єднанні вчителів англійської мови
2008-2009 р.
Тема: "Коммунікативний та особистісно-орієнтований підхід при вивченні іноземної мови"
2009-2010 р.
Тема: "Тестовий контроль знань учнів з англійської мови"
2011р
Тема: "Особливості викладання англійської мови в початкових класах"
2012р
Тема: "Формування і розвиток навичок читання. Алгоритми виконання тестових завдань з читання."
Участь у роботі міського методичного кабінету
1. Постійний член комісії з оцінювання робіт при проведенні олімпіад з англійської мови
2. 2006р - 2011р - керівник школи молодих вчителів.
3. 2009 - 2014 р. Участь у роботі експертної групи з оцінювання розробок та творчих робіт, член комісії з оцінки матеріалів міського ярмарку педагогічних ідей
4. 2011 р. - Участь у міській творчій групі з питань підготовки до ЗНО з англійської мови. Мною розроблені пропозиції та рекомендації для міського методкабінету щодо підготовки до ЗНО по виконанню роботи з друкованим текстом
5. 2013 - 2015 р. Член опеляційної комісії при проведенні міських олімпіад з англійської мови
Робота шкільного методоб`єднання
Виступи на шкільному методоб`єднанні
2013 - 2014 р.
Тема: "Інтерактивність, як засіб розвитку критичного мислення на уроках англійської мови"
2014 - 2015 р.
Тема:"Лексичні ігри для закріплення лексичних і граматичних конструкцій"
2015 - 2016 р.
Тема: "Рольова гра на уроках англійської мови, як елемент коммунікативного та особистісно-орієнтованого підходів до вивчення іноземної мови з урахуванням різних типів інтелекту.
VI. Моя наставницька діяльність
У тісній співпраці зі своїми колегами, я як більш досвідченний педагог та голова методоб`єднання вчителів англійської мови, веду наставницьку роботу. І ця кропітка праця вже дає результати:
-
16 листопада 2015 року Завірюха Юлія Георгіївна,
вчитель англійської мови, класний керівник 9-А класу, посіла 2-е місце у конкурсі "Класний керівник року".
-
3 грудня 2015 року Вдовиченко Наталя Сергіївна, вчитель англійської мови, посіла 2-е
місце у конкурсі "Учитель року".
Бажаємо їй перемоги в обласному конкурсі "Учитель року"
Фото с призером конкурса "Вчитель року-2015" Вдовиченко Н. С.
Патрiотичне виховання на уроках
З метою впровадження патрiотичного виховання на уроках англiйськоi мови була створена папка з матерiалами "United Ukraine".
Мої плани та очікувані результати:
- підвищення успішності і рівня знань учнів;
- підвищення мотивації до вивчення предмету;
- підвищення свого теоретичного, науково-методичного рівня, професійної майстерності і компетентності;
- розробка і апробація дидактичних матеріалів, тестів, наглядностей;
- створення електронного комплекту педагогічних розробок;
- розробка і проведення відкритих уроків;
- узагальнення досвіду по досліджуваній темі;
- виступу на засіданнях педради, на семінарах і конференціях.
Для
досягнення поставлених цілей в навчанні використовую наступні інтерактивні методи і прийоми:
- дидактичні і ділові ігри;
- учень в ролі вчителя;
- діалоги, що театралізуються, сценки --пісні і вірші англійською мовою;
- робота в малих групах;
- метод проектів;
- кожен учить кожного;
- використання відео і аудіо матеріалів;
- мозковий шторм.
А також нові педагогічні технології:
- активні методи вчення;
- технологія критичного мислення;
- диференційований підхід до вчення;
- здоров'я зберігаючі технології;
- вживання теорії множинного інтелекту.